کتاب نقطه کور

کتاب پیش رو با عنوان نقطه کور نوشته نویسنده محترم جناب آقای سعید یگانه از آن دست کتاب هایی است که در آن تجربیات ایشان با قلم گیرا و طنزشان به شما انتقال خواهد یافت.

بنظر بنده کتاب فوق الذکر برای کسانی که در مشاغل خصوصی کار می کنند بهتر و باب میل تر می آید. فکر نمی کنم نقطه کور به مزاق آن دسته از دوستانی که در مشاغل دولتی کار می کنند خیلی خوش بیاید اما توصیه می کنم همین دوستان کتاب را تهیه و آن را بخوانند که دری باشد برای آگاهی آنها و به قول همین دوستان دولتی و من الله التوفیق.

جامعه هدف کتاب، کسانی هستند که در حوزه فروش کار کرده و بدنبال کسب تجربه اند. بواقع کتاب نقطه کور، با شیوه جذاب، چندی از فنون و تکنیک های فروش که پشت آن سال ها تجربه فروش وجود دارد را به ما نشان می دهد. مثلا در اواخر کتاب، مشتری ها را با چند رنگ معرفی کرده و به بررسی و نحوه برخورد با آنها به صورت بسیار جالبی پرداخته است.

بنظرم از نکات مثبت کتاب می توان به ذکر اسامی کسانی که در حوزه های مورد اشاره در کتاب هستند یاد کرد، مثلا استاد عزیز محمدرضا شعبانعلی و چندی از نویسندگان کتاب های مختلف نام برد.

در باب این کتاب، دوستانی نیز در سایت ویرگول مطالبی نوشته اند که اگر دوست داشتید می توانید از اینجا و اینجا آنها را مشاهده کنید. کتاب در 116 صفحه و توسط نشر آیین تربیت چاپ گردیده است.

در حال حاضر بنظر می رسد که کتاب هنوز بصورت عمده پخش نشده باشد و نویسنده محترم آقای سعید یگانه بر بنده منت گذاشته و کتاب را برایم پست کردند و هزینه ای از باب آن دریافت ننمودند که کمال تشکر را از ایشان دارم.

blind spot

در باب نویسنده

چند سالی می شود که وبلاگ شوکولاگ را  در  فید خوان inoreader دنبال کرده و داستان های همواره قند و آموزنده ایشان را می خوانم و از قلم گیرای ایشان حظ می کنم. وبلاگ شوکولاگ در باب همه چیز تجربیاتی را بیان کرده است که همه آنها برای من مفید بوده و تقریبا از همه آنها چیزهایی یاد گرفته ام.

توصیه اکید می کنم که وبلاگ آقای سعید یگانه را از دست ندهید که سراسر قند است و شکر.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *